تاریخ انتشار : پنجشنبه 27 خرداد 1400 - 10:13
کد خبر : 98883

مدرس دانشگاه‌های گیلان: حضور حداکثری در انتخابات پیوند داخلی و اقتدار خارجی را افزایش می دهد

مدرس دانشگاه‌های گیلان: حضور حداکثری در انتخابات پیوند داخلی و اقتدار خارجی را افزایش می دهد

جارستان:دبیر حزب اراده ملت ایران در گیلان و مدرس دانشگاه های گیلان حضور حداکثری را باعث افزایش پیوند ملی و اقتدار خارجی دانست و گفت: عدم شرکت در انتخابات عرصه را بر کشور تنگ خواهد کرد. غلامرضا مقدسی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: البته مردم از برخی عملکرد مسئولان

جارستان:دبیر حزب اراده ملت ایران در گیلان و مدرس دانشگاه های گیلان حضور حداکثری را باعث افزایش پیوند ملی و اقتدار خارجی دانست و گفت: عدم شرکت در انتخابات عرصه را بر کشور تنگ خواهد کرد.

غلامرضا مقدسی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: البته مردم از برخی عملکرد مسئولان و عمل نشدن به برخی وعده ها گلایه دارند اما باید در انتخابات مشارکت کنند چرا که اولین پیامدش به باور رساندن دشمنان برای اینکه بین مردم و مسئولان شکاف عمیقی وجود دارد، است.

وی اظهار کرد: عدم شرکت در انتخابات دشمن شاد کن است و ممکن است  حلقه تحریم ها و فشار را بیشتر و یا  برای حمله به کشور  در جهت منافع و اهداف خودشان  برنامه ریزی کنند.

این فعال سیاسی با اشاره به اینکه از زمان ریاست جمهوری آیت الله هاشمی رفسنجانی تاکنون که همگی مورد تایید شورای نگهبان بوده اند و مردم هم به آنها اعتماد کرده اند، افزود: باید ریاست جمهور آینده نیز به مردم این اعتماد را دهد که در جهت مطالبات آنان قدم برمی دارد.

مقدسی گفت: رای دادن یک حق بزرگ است و مردم عاشق نظام هستند اما از برخی عملکردها انتقاد دارند و این انتقاد تاکنون به گوش مسئولان رسیده است و حالا نوبت حضور در صحنه برای برگزیدن بهترین گزینه است.

وی حضور حداکثری را یک نیاز برای اقتدار و همچنین تقویت داخلی و دیپلماسی دانست و افزود: اکنون چشم همه دنیا به خصوص کشورهایی که در برجام حضور دارند به این انتخابات است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.